top of page

W przypadku problemów z filtrem DPF / FAP (błąd na desce rozdzielczej, utrata mocy, uciążliwa procedura wypalania powtarzająca się automatycznie co kilkadziesiąt kilometrów) zalecamy jego usunięcie.

 

 

 

 

W wielu przypadkach zużyty filtr cząstek stałych może doprowadzić do poważnej awarii silnika po której konieczny będzie remont generalny silnika. W przypadku niektórych aut nawet sprawny filtr może powodować problemy- dzieje się tak przez automatyczny proces wypalania filtra, który wymaga zwiększonej dawki paliwa (tzw. dawka dopalająca). Zbyt duża ilość paliwa nie jest w stanie spalić się w cylindrze, a duży stopień sprężania silnika o zapłonie samoczynnym powoduje przeciskanie paliwa przez pierścienie, które trafia w ten sposób do skrzyni korbowej silnika. Paliwo wymieszane z olejem może w bardzo szybki sposób doprowadzić do zatarcia silnika. W związku z tym, w przypadku gdy błąd filtra nie występuje, a kontrolka się nie zapala, natomiast zwiększa się poziom oleju, należy sprawdzić, czy nie jest to spowodowane przez filtr cząstek stałych.

Remapper.pl oferuje mechaniczne usunięcie przy zachowaniu fabrycznego wyglądu układu wydechowego aby uniknąć problemów w trakcie przeglądów,  a także elektroniczne wyłączenie, po którym samochód zachowuje się tak, jak by fabrycznie nie był w niego wyposażony. Po takiej operacji nie występują błędy związane z filtrem cząstek stałych a procedura dopalająca się nie uruchamia co przekłada się na zmniejszone zużycie paliwa.

© 2015 REMAPPER.PL. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Ikona aplikacji Facebook
bottom of page